My impossible love

Het is weer eens zover: ik ben verliefd. Onze ontmoeting ging ongeveer als volgt: ik zat rustig op het internet te zoeken naar leuke UGGs (ik twijfel al tijdje of ik er al dan niet echte ga kopen) en toen ineens BAM: het perfecte paar. Met een strikje aan de zijkant (oh god) en voor ‘maar’ €149,95.  Die moést ik hebben! Maar, je hoort me al komen, het heeft niet mogen zijn. Deze cuties zijn er enkel in kindermaten en hoe graag ik ook wil, daar pas ik echt niet in. Hier zit ik dus met een gebroken hart te kwijlen op een paar schoenen dat ik nooit aan mijn voeten zal dragen. Zucht. #fml

ugg kourtney

One thought on “My impossible love

Leave a Reply

